ToolboxVåra konsulter skapar egna affärer eller hjälper andra att lyckas på nätet. Genom att blanda kompetenser inom PR, digital utveckling, marknadsföring och beteendevetenskap ökar vi oddsen för att skapa morgondagens konventioner. Ibland gör vi en affärsplan, ofta bygger vi om siter och det händer att vi bara testar något nytt för att se om det fungerar.

För dem som önskade att de varit med i industrialismens början då de riktigt stora affärsidéerna skapades har vi bara bra nyheter. Det som händer just nu ger lika stora eller förmodligen ännu större möjligheter att göra skillnad, både utifrån ett affärsperspektiv och ett kulturellt perspektiv. Vi kan inte garantera morgondagens Microsoft eller Volvo. Det är heller inte poängen med vår verksamhet. Vårt tillvägagångssätt ger nämligen inga garantier. Vi, precis som du, vet ju att de riktigt stora idéerna dyker upp när du egentligen letar efter något annat. Och det är där vi kommer in. Framtidsklubben har läst böckerna och bloggarna, känner twittrarna och gått kurserna. Vi är speciella för att vi är strategiska tänkare som föreslår lösningar. I en värld där konkurrensen ökar finns inte utrymme för annat än att hantera både teori, praktik och kreativitet i den digitala världen.

Erfarna utvecklare som har stora projekt i ryggen från både små och stora kunder. Alla rekryterade utifrån sitt drivna intresse och förståelse för affärer på nätet. Problemlösare av gränssnitt mot kund i form av funktion och estetik. Har kunskap inom formgivning och programmering. Doers med talang.